poniedziałek, 24 sierpnia 2015

SCHAB W SOSIE ŚMIETANOWYM Z OLIWKAMI *przepis


Ostatnio modne jest hasło ‘czyszczenie magazynów’. Ja u siebie w lodówce też rozpoczęłam porządki i takim oto sposobem powstały kotlety schabowe w sosie śmietanowym z oliwkami. Smaczne i łatwe w wykonaniu danie, które bardzo ładnie prezentuje się na talerzu.



Składniki:
·         5 kotletów ze schabu
·         Śmietana 30% 125ml
·         Oliwki w zalewie (ja robiłam je sama – oliwki z ziołami prowansalskimi i czosnkiem zalałam oliwą)
·         Kostka rosołowa
·         Opcjonalnie - kawałek sera, ja użyłam Roquefort
·         Sól, pieprz, czerwona papryka


Umyty schab doprawiłam solą, pieprzem i czerwoną papryką i usmażyłam na oliwie z zalewy z oliwkami.

Gotowe kawałki mięsa umieściłam w garnku z rozpuszczoną w niewielkiej ilości wody kostką rosołową (u mnie warzywna). Dodałam śmietankę oraz oliwki i dusiłam pod przykryciem ok. 0,5h.

Gdy sos trochę zgęstniał, dorzuciłam do mięsa ser.



Tak przygotowane mięso podałam z makaronem tagliatelle oraz świeżymi warzywami polanymi oliwą.




Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz