środa, 26 sierpnia 2015

RODZINKA_FR

No, this is not the beginning of a new chapter in my life; this is the beginning of a new book! That first book is already closed, ended, and tossed into the seas; this new book is newly opened, has just begun! Look, it is the first page! And it is a beautiful one!




Z dniem 8 lipca całkowicie zmienił się mój światopogląd. System wartości został przewartościowany, nowe tematy nabrały sensu, inne spadły ze szczytu listy w dół. O tym, że moja rodzina wkrótce się powiększy już wspominałam, ale nie zdawałam sobie sprawy jak wielki wpływ może mieć taki malutki człowieczek na nasze codzienne życie.
W związku z tak ogromnymi zmianami w życiu, postanowiłam zmienić również bloga. Co chcę tutaj opisywać? Moją codzienność. Moją i mojej rodzinki. Tutaj, we Francji. I gdziekolwiek się znajdziemy.



PS: Wpisy z poprzedniego bloga przeniosłam tutaj,
gdyż szkoda było mi je skasować.

2 komentarze:

  1. Cudne Maleństwo! A nasza córa jest z 10 lipca 2014, więc prawie równo o rok starsza... :D
    Pozdrawiamy! :)
    Włóczykije

    OdpowiedzUsuń