wtorek, 25 sierpnia 2015

JULIE & JULIA


Jako, że w najbliższym czasie planuję odwiedzić Francję i zostać tam ‘trochę’ dłużej, wszystko, co jest związane z tym krajem i jego kulturą ciekawi mnie bardziej niż dotychczas.

Takim oto sposobem wreszcie obejrzałam ‘O północy w Paryżu’ Woody'ego Allena, zaczęłam uczyć się języka francuskiego, czy zamówiłam sobie poradnik ‘W Paryżu dzieci nie grymaszą’, który, mam nadzieję, przybliży mi francuski styl wychowywania dzieci. A dzisiaj obejrzałam rewelacyjny film ‘Julie & Julia’ nawiązujący właśnie do kuchni francuskiej. 


Film okazał się ciekawy nie tylko ze względu na przewijający się tam motyw Francji i gotowania. Opowiada o pasji, dążeniu do własnej samorealizacji, robienia tego, co się naprawdę kocha. Zachęca do spełniania marzeń nawet, jeżeli droga do osiągnięcia sukcesu jest długa i wyboista, gdyż na końcu czeka szczęście i satysfakcja.

W rolach głównych wystąpiły Meryl Streep i Amy Adams, którym dzielnie towarzyszyli Stanley Tucci oraz Chris Messina.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz